Люди ВОЛІ Рівного вимагають скасувати підвищення плати за проїзд і запровадити «єдиний квиток»Підвищення тарифу на проїзд у маршрутних таксі Рівного до 3 гривень – необґрунтоване і призводить виключно до збагачення власників цих транспортних засобів, інтереси яких лобіюють міські чиновники. Відповідно, люди ВОЛІ вимагають скасувати рішення про підвищення тарифу, запровадити «єдиний квиток» і зобов’язати власників маршруток підвищити якість сервісу у громадському транспорті. Про це заявляють члени партії «ВОЛЯ» у Рівному. Один із активістів партії Андрій Хоменко, зокрема, спробував вирахувати, скільки у місяць може давати 1 маршрутка чистого прибутку і дійшов висновку, що такий бізнес буде рентабельним навіть при вартості проїзду у 2 гривні, не кажучи про 2,5 грн, чи новий тариф у 3 грн. «Одне маршрутне таксі дає у день 700-800 гривень чистого прибутку, тобто це більше 21 тисячі гривень у місяць. І це при вартості проїзду у 2,5 грн», - розповідає Андрій, який, проконсультувавшись з експертами, самостійно спробував вирахувати основні статті видатків та орієнтовні доходи власників маршруток. За словами активіста, перевізники суттєво занижують кількість пасажирів, яку перевозять щодня, причому, що її легко вирахувати, проїхавшись кілька разів і порахувавши усіх пасажирів, а потім ту кількість помножити на кількість рейсів. «Щоб окупити витрати на перевезення власникам потрібно перевезти щодня мінімум від 250 до 350 чоловік. У той же час, навіть самі перевізники, кажуть, що вони перевозять щодня 500-700 осіб. Тому можна лише здогадуватися, яка реальна цифра», - каже активіст. Він додає також, що вартість проїзду до 3-х гривень можна було б піднімати лише у разі, якщо б паливо зросло до 30 гривень. «Підстав для підвищення нема і не може зараз бути. З людей просто хочуть здирати 2 шкури і збагачуватися на цьому. Інша справа, якби власники покращували сервіс у маршрутках, оновлювали транспорт», - розповідає людина ВОЛІ. «Наразі ж ситуація така, що дуже часто водії маршруток безпідставно відмовляють у перевезенні пільговикам. Також вони часто не працюють у години, які не є піковими для заробляння грошей, хоча відпрацьовувати за графіком мали б», - наголошує Андрій Хоменко. Як розповідає активіст, основним аргумент, чому перевізники вимагають підвищити плани за проїзд є підвищенням вартості пального та запчастин до автотранспорту, ціни на які пов'язані з курсом долара США. З цими аргументами не погоджуються люди ВОЛІ Рівного, які вимагають: - скасувати підвищення тарифу за проїзд, залишивши його на рівні 2,5 грн; - впровадити систему «єдиного квитка» у громадському транспорті; - запровадити чесний та прозорий розрахунок тарифу на проїзд; - підвищити якість обслуговування пасажирів, в першу чергу, пільговиків. Зазначимо, що рівненський міськвиконком 10 лютого 2015 року підтримав підвищення плати у маршрутках до 3-х гривень. Новий тариф «запрацює» у п’ятницю, 13 січня. Нижче у документах описана ситуація у «маршрутному бізнесі» Рівного словами людини ВОЛІ Андрія Хоменка. Там також подані його розрахунки щодо ймовірних заробітків власників маршруток. |
Поділитися новиною:
|