«ВОЛЯ» ініціює громадський контроль, виділених Урядом 550 млн. гривень на ремонт дороги Івано-Франківськ – ЛьвівЧлен Ради партії «ВОЛЯ» Ольга Галабала запропонувала організувати громадський контроль та долучити міжнародну організацію для контролю за якістю ремонтних робіт дороги Львів – Бібрка – Рогатин – Бурштин – Галич – Івано-Франківськ. «Уряд нарешті прийняв остаточне рішення про будівництво дороги на Західній Україні – 550 млн. грн. спрямують на дорогу Н09 Львів – Бібрка – Рогатин – Бурштин – Галич – Івано-Франківськ, – повідомила Ольга Галабала. – Крім того на цю частину дороги в межах Івано-Франківської область додатково спрямують кошти, які зібрані як акцизний збір (близько 100 млн. грн.) та частину коштів Фонду регіонального розвитку на 2015 рік (загальна сума фонду - 140 млн. грн.). Яке остаточне рішення прийняте по цих коштах, поки невідомо». 700 млн. грн. на дороги областей Карпатського єврорегіону (Львівська, Івано-Франківська, Чернівецька, Закарпатська) були виділені ще 2 березня 2015 року. Усі роботи необхідно завершити до перших приморозків у жовтні, бо дороги можна ремонтувати за температури не нижче 5 градусів. Відповідальність за ремонт доріг на Франківщині лежить на плечах обласної влади та дорожніх служб. «У 2015 році варто провести «поточний» ремонт, який дозволяє повноцінно замінити покриття, а не капітальний. У випадку капремонту треба виготовити проектно-кошторисну документацію – до 1 місяця + 45 днів державної експертизи + 1 місяць на проведення тендеру = 3-4 місяці. І тривалість робіт – 3-4 місяці. А це означає, що дороги відремонтувати не встигнуть і кошти можуть пропасти», – продовжила Галабала. Крім того, як зазначила політик, необхідно забезпечити громадський контроль і залучити міжнародну організацію, яка здійснить контроль за якістю виконання робіт. Зі слів Ольги Галабали, кошти на дороги Прикарпаття можна залучити ще з двох джерел. Перше – гроші ЄБРР (60 млн євро), які у 2016 році можна використати для продовження ремонту дороги Н09 Івано-Франківськ – Надвірна – Татарів – Рахів – Мукачево. Друге – кошти на будівництво 40 км дороги з Верховини до кордону з Румунією та облаштування прикордонного переходу, які готова вкласти румунська сторона. Однак договір про співпрацю з Румунією в цьому проекті наразі застряг у Кабміні. |
Поділитися новиною:
|