"ВОЛЯ" пропонує замінити у Франківську маршрутки на великі автобусиПроблема громадських перевезень в Івано-Франківську потребує комплексного вирішення. Потрібно зменшити кількість маршрутного транспорту, запровадивши великогабаритні автобуси, розробити нову схему перевезень, запровадити контроль за графіком руху з боку відділу транспорту і громадських організацій, також укрупнити перевізників. Про це на панельній дискусії щодо проблем транспортної системи в рамках «Київського діалогу» заявив координатор міської організації партії "ВОЛЯ" Володимир Кушніренко. За його словами, запровадження квитків та GPS-трекерів дає можливість відстежити пасажиропотік на кожному маршруті та слідкувати за дотриманням графіку руху «маршруток». «Раніше пасажиропотік для громадських активістів, чиновників відділу транспорту, і самих перевізників був загадкою. Сьогодні ця інформація дасть поштовх для реального реформування системи громадських перевезень у місті. Ми будемо чітко знати який із маршрутів прибутковий, а який ні. Зможемо коригувати маршрути, – розповідає Володимир Кушніренко. –Трекери дозволяють усім іванофранківцям і, що найголовніше, працівникам відділу транспорту, контролювати рух маршруток. Це є запобіжник зловживань з боку перевізників" Кушніренко наголосив, що в Франківську доцільно запровадити наступне: 1. Велико- або середньогабаритні автобуси – зменшить кількість маршрутного транспорту і розвантажить вулиці міста. 2. Нова схема руху маршрутного транспорту дасть можливість водіям автобусів бути впевненим у кількості свого пасажиропотоку. Наразі багато маршрутів дублюють один одного. Як наслідок – постійні змагання водіїв за пасажирів. 3. Укрупнення перевізників. Йдеться про залучення у систему громадських перевезень кількох великих перевізників. Як наслідок – спрощення управління та узгодження проблемних моментів. Більший перевізник легше вийде до рівня рентабельності та матиме можливість обслуговувати як прибуткові, так і неприбуткові маршрути. Наразі у Франківську близько 100 приватних перевізників. 4. Тотальний контроль за графіком руху та правилами дорожнього руху з боку відділу транспорту та громадських організацій з безапеляційним виконанням умов договору. Якщо перевізник його порушує – Департамент зобов’язаний в односторонньому порядку розірвати договір. 5. Розвиток комунального транспорту. Комунальне підприємство «Електроавтотранс» постійно збиткове, а його робота не є прогресивною. Рішення полягає у залученню інвестицій, кредитних фінансів чи ресурсів донорських установ, які б дали можливість суттєво збільшити автопарк та забезпечити іванофранківцям якісні послуги. Наявність сильного комунального підприємства зменшить залежність Івано-Франківська від приватних перевізників та дасть можливість залучати кошти у міський бюджет. «Попри позитивні кроки, говорити про здійснення реформи ще рано. Весь об’єм роботи із реформування системи громадських перевезень у нас ще попереду», - констатує Кушніренко. |
Поділитися новиною:
|