Розбудова і ремонт доріг, а також статус прикордонної області – це дві складові, які дозволять Прикарпаттю здійснити економічний стрибок. Про це заявила майбутній кандидат в Івано-Франківську обласну раду по Надвірнянщині від партії "ВОЛЯ" Ольга Федишина.
"Сьогодні перед кожним із нас постало дуже відповідальне і дуже серйозне завдання – віднайти ті шляхи і ті засоби, які дадуть нам поштовх для того, щоб спонукати економічний розвиток Прикарпаття", - заявила політик.
За словами Федишиної, "ВОЛІ" вже вдалось досягти серйозних результатів на цьому шляху, зокрема це стосується ремонту доріг.
"Протягом останніх півроку ми підготували 5 інвестиційних проектів по ремонту доріг місцевого значення. Ми підписали 7 договорів про співробітництво територіальних громад, з яких аж три присвячені ремонту доріг місцевого значення", - зазначила вона.
Вона нагадала, що народні депутати від партії "ВОЛЯ" разом з іншими нардепами від Прикарпаття домоглись домоглися виділення 625 мільйонів гривень на дороги Прикарпаття.
"Важливо було вибити ці кошти, але важливо також, як ними розпоряджаються", - підкреслила Ольга Федишина.
"Ми вже знаємо, що потрібно зробити для ремонту доріг і маємо план як відремонтувати переважну частину доріг області протягом 5 років", - запевнила кандидат.
Федишина повідомила, що "ВОЛЯ" планує здійснювати наступні кроки на цьому шляху: 1. Ліквідувати Івано-Франківський облавтодор та на умовах прозорих тендерів залучити до ремонту та експлуатації доріг фахові приватні компанії, які будуть використовувати новітні технології. 2. Залучити міжнародні кошти в рамках проектів Карпатського Єврорегіону за сприяння народних депутатів Франківщини та Львівщини. 3. Складання кошторисів, дефектних актів та ремонт доріг з урахуванням нових прогресивних технологій. 4. Передача доріг загального користування місцевого значення в управління Івано-Франківській обласній раді. 5. Створення територіальних дорожніх спецфондів за рахунок 35-40% надходжень від акцизного податку на нафтопродукти для ремонтів місцевих доріг. 6. Будівництво нових платних концесійних доріг. 7. Ремонт частини дороги через прозоре інвестиційне зобов'язання кожного інвестора, який приходитиме в область в рамках економічного експерименту. 8. Залучення коштів міжнародних фондів для будівництва велодоріжок вздовж доріг в рекреаційних відпочинкових зонах.
Федишина заявила також, що ще одним пріоритетом має стати будівництво Румунського переходу.
"На крайньому півдні наша область має 50 км державного кордону з Румунією. Водночас – це єдина прикордонна область, яка не має міжнародного пункту переходу через державний кордон", - підкреслила вона.
"Для Івано-Франківщини це стратегічний пріоритет, який дасть поштовх для соціального та економічного розвитку регіону. Більше того, Румунська сторона готова профінансувати будівництво 40 км дороги до українсько-румунського кордону", - сказала представниця "ВОЛІ".
Федишина повідомила, що "ВОЛЯ" активно займається цим питанням, і вже піднімала це питання на зустрічі з Прем’єр-міністром. Представники "ВОЛІ" в парламенті звернулись також до міністерства закордонних справ для активізації процесу міжнародних переговорів щодо відкриття Румунського переходу.