30 вересня, 11:23

Дороги і статус прикордонної області дозволять здійснити економічний стрибок - Федишина, ВОЛЯ. відео

Розбудова і ремонт доріг, а також статус прикордонної області – це дві складові, які дозволять Прикарпаттю здійснити економічний стрибок. Про це заявила майбутній кандидат в Івано-Франківську обласну раду по Надвірнянщині від партії "ВОЛЯ" Ольга Федишина.


"Сьогодні перед кожним із нас постало дуже відповідальне і дуже серйозне завдання – віднайти ті шляхи і ті засоби, які дадуть нам поштовх для того, щоб спонукати економічний розвиток Прикарпаття", - заявила політик. 

За словами Федишиної, "ВОЛІ" вже вдалось досягти серйозних результатів на цьому шляху, зокрема це стосується ремонту доріг.

"Протягом останніх півроку ми підготували 5 інвестиційних проектів по ремонту доріг місцевого значення. Ми підписали 7 договорів про співробітництво територіальних громад, з яких аж три присвячені ремонту доріг місцевого значення", - зазначила вона.

Вона нагадала, що народні депутати від партії "ВОЛЯ" разом з іншими нардепами від Прикарпаття домоглись домоглися виділення 625 мільйонів гривень на дороги Прикарпаття.

"Важливо було вибити ці кошти, але важливо також, як ними розпоряджаються", - підкреслила Ольга Федишина.

"Ми вже знаємо, що потрібно зробити для ремонту доріг і маємо план як відремонтувати переважну частину доріг області протягом 5 років", - запевнила кандидат.

Федишина повідомила, що "ВОЛЯ" планує здійснювати наступні кроки на цьому шляху:
1. Ліквідувати Івано-Франківський облавтодор та на умовах прозорих тендерів залучити до ремонту та експлуатації доріг фахові приватні компанії, які будуть використовувати новітні технології.
2. Залучити міжнародні кошти в рамках проектів Карпатського Єврорегіону за сприяння народних депутатів Франківщини та Львівщини.
3. Складання кошторисів, дефектних актів та ремонт доріг з урахуванням нових прогресивних технологій.
4. Передача доріг загального користування місцевого значення в управління Івано-Франківській обласній раді.
5. Створення територіальних дорожніх спецфондів за рахунок 35-40% надходжень від акцизного податку на нафтопродукти для ремонтів місцевих доріг.
6. Будівництво нових платних концесійних доріг.
7. Ремонт частини дороги через прозоре інвестиційне зобов'язання кожного інвестора, який приходитиме в область в рамках економічного експерименту.
8. Залучення коштів міжнародних фондів для будівництва велодоріжок вздовж доріг в рекреаційних відпочинкових зонах.

Федишина заявила також, що ще одним пріоритетом має стати будівництво Румунського переходу. 

"На крайньому півдні наша область має 50 км державного кордону з Румунією. Водночас – це єдина прикордонна область, яка не має міжнародного пункту переходу через державний кордон", - підкреслила вона. 

"Для Івано-Франківщини це стратегічний пріоритет, який дасть поштовх для соціального та економічного розвитку регіону. Більше того, Румунська сторона готова профінансувати будівництво 40 км дороги до українсько-румунського кордону", - сказала представниця "ВОЛІ".

Федишина повідомила, що "ВОЛЯ" активно займається цим питанням, і вже піднімала це питання на зустрічі з Прем’єр-міністром. Представники "ВОЛІ" в парламенті звернулись також до міністерства закордонних справ для активізації процесу міжнародних переговорів щодо відкриття Румунського переходу.

https://www.youtube.com/watch?v=fnfOVTqoYoo&index=2&list=PLPlg0Wtnyby6IApI8mpKh0DvwRxu7Elec&noredirect=1

Поділитися новиною:
Поділитися