Нетішин першим на Хмельниччині запроваджує електроне самоврядування7 грудня 2015 року Нетішин, першим з міст Хмельницької області, підключився до інтернет-порталу державних послуг iGov, який знаходиться за постійною адресою в інтернеті igov.org.ua. Під поняттям «державні послуги» слід розуміти надання різноманітних довідок та дозволів, реєстраційних послуг, оформлення соціальних допомог тощо. Тобто всі послуги, які надають державні установи – управління та відділи виконавчого комітету, реєстраційна та міграційна служби, держгеокадастр та інші. Щоб скористатись порталом iGov, потрібно бути підключеним до інтернет-банкінгу будь-якого банку, який працює на території України, або мати електронно-цифровий підпис. Справа в тому, що на даному етапі існує два основних інструменти верифікації (ідентифікації особи): через BankID і через електронно-цифровий підпис. Ще одна причина запровадження iGov – позбутися черг під кабінетами чиновників. За допомогою даного порталу для отримання будь-якої адміністративної послуги достатньо буде зайти на сайт igov.org.ua, обрати послугу, місто, пройти просту процедуру верифікації одним з описаних вище способів, замовити послугу і через деякий час отримати її або у електронному вигляді на свою електронну пошту або забрати паперовий оригінал у відповідній установі в будь-який зручний для себе час. При цьому про хід виконання заявки буде надходити інформація на електронну пошту. Стартувати з цим проектом ініціатори вирішили з послуг, які зав'язані на міському Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП). Спільно з начальником ЦНАПу Галиною Куштою було вибрано перші шість послуг, які після проведення відповідних тестувань та консультацій були впроваджені. А саме: 1) видача копій, витягів з розпоряджень міського голови, рішень, прийнятих міською радою та виконавчим комітетом; 2) відправлення звернення до міського голови; 3) надання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки; 4) надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку; 5) встановлення за погодженням з власником режиму роботи підприємств торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг незалежно від форм власності; 6) видача довідок про отримання/неотримання усіх видів державних соціальних допомог. Зараз нетішинці мають нагоду спробувати цю новинку одними з перших в Україні і своїми відгуками вказати на можливі недоліки порталу, зробивши таким чином внесок у його покращення і вдосконалення. Ініціатори та волонтери проекту у Нетішині сподіваються, що після успішного запуску проекту, до нас долучаться інші волонтери, тому що попереду ще багато роботи з розширення асортименту послуг, які можна буде замовляти та отримувати в електронному вигляді. Серед них: оформлення субсидій, отримання довідки про склад сім'ї, довідки про несудимість, складання договору найму житлового приміщення, взяття на соціальний квартирний облік, подача заяви на вступ в житлово-будівельний кооператив та багато інших. За матеріалами сайту Нетішинської міськради |
Поділитися новиною:
|