«ВОЛЯ» з’ясовує скільки деревини вивезли з Прикарпаття. ВІДЕОДепутат обласної ради від партії «ВОЛЯ» Михайло Якимчук затребував від начальника Івано-Франківської дирекції залізничних перевезень інформацію щодо відправлених у 2016 році вагонів з карпатським лісом. Депутата цікавить обсяг відправленої деревини, місце її доставки та інформація про відправника. З приводу численних звернень громадян, які регулярно фіксують факти перевезення заповнених вагонів із деревиною, які щодня курсують через івано-франківську залізничну станцію, Михайло Якимчук разом із громадськістю особисто навідався до начальника франківської дирекції залізничних перевезень Ярослава Лучко,аби отримати вичерпну інформацію стосовно вагонів із лісом. За словами Ярослава Лучко, карпатський ліс з Івано-Франіквської області не вивозиться за межі України. Більше того, Івано-франківська залізнична станція є тільки транзитною. «Я авторитетно можу заявити, що жодного вагону лісу, зрубаного в Карпатах, з Івано-Франіквської області не вивозиться за межі України. У нас є тільки дві станції, які здійснюють відвантаження лісу на експорт – це станції Берегомет та Сторожинець у Чернівецькій області. А все, що йде через Івано-Франіквськ – це транзит», - зазначив начальника Івано-Франківської дирекції залізничних перевезень. Однак, щодня через Івано-Франківську залізничну станцію відправляється 130-150 вагонів із деревиною із південно-західної залізниці (територія Київської, Вінницької, Житомирської, Чернігівської, Хмельницької та частково в районах Сумської, Рівненської, Чернівецької, Черкаської, Полтавської та Тернопільської областей) у напрямку Румунії та інших країн. У одному вагоні вміщується приблизно 40 тонн, це є 50-52 куби деревини. «Під порядкуванням нашої дирекції перебуває вся Івано-Франківська область, Чернівецька та частина Закарпатської. Основна маса лісу їде із південно-західної залізниці. Станом на сьогодні, 700 вагонів деревини перебувають на кордоні із Румунією з усієї України, а за минулих півмісяця було 1400 вагонів лісу», - підкреслив Лучко. Більше того, вся деревина, яка прибуває на станцію не перевіряється, залізничники фіксують тільки номер вагону, хто відправник і куди їде, адже як зазначив Лучко «наше діло везти, а не контролювати вантаж, за всі плани та дозволи відповідає Київ». Начальник комерційного відділу Віктор Любинецький додав: «Ми не спеціалісти в цьому, якщо нам представляється вантаж, ми його зобов’язані прийняти, в документах пише, що це за вантаж і якщо це не суперечить закону, ми його приймаємо та таксуємо. А ці та всі інші документи, затверджуються митницею». З огляду на це, Михайло Якимчук попросив Ярослава Лучка підготувати інформацію скільки вагонів карпатської деревини було відправлено з нашої області з січня 2016 року та на які станції. Всю цю інформацію керівництво Івано-Франківської дирекції залізничних перевезень погодилось підготувати та оголосити на засіданні екологічної комісії, яке відбудеться в середу 27 квітня в залі засідань Івано-Франківської обласної ради. |
Поділитися новиною:
|