ВОЛЯ» Києва попереджає про транспортний колапс в столиці та вимагає прозорі конкурси для керівників комунальних підприємств, - Богдан Гребенюк«ВОЛЯ» Києва вимагає притягнути до відповідальності столичних чиновників, які не запобігли кризовій ситуації з «Київським метрополітеном», та наполягає на проведенні відкритих конкурсів на керівні посади ключових муніципальних підприємств. Про це заявив координатор партії «ВОЛЯ» в м.Києві Богдан Гребенюк. «Проблема із заборгованістю КП "Київський метрополітен" перед «Укррослізингом», що підконтрольне російському "Внєшекономбанку", виникла не сьогодні і не вчора. Але влада чомусь згадала про неї, коли вже фактично почались розмови про зупинку столичного метро. Ми вважаємо, що столичні керівники мають знайти юридичні механізми, аби запобігти транспортному колапсу. Якщо вони не здатні це зробити, то виникають питання до кваліфікації юридичного відділу КМДА. Або ж така ситуація комусь вигідна!», - заявив Гребенюк, додавши, що головне зараз - створити прозору систему контролю за важливими для життя міста підприємствами та за діями міської влади. Богдан Гребенюк пропонує покарати осіб, що підписали кабальний для «Київського метрополітену» договір, визначити перелік стратегічних для життєдіяльності столиці підприємств, провести в них відкриті конкурси на керівні посади та зробити їх роботу прозорою, аби мільйони киян та гостей столиці не були заручниками некваліфікованої роботи чиновників. Нагадаємо, ТОВ "Укррослізинг" звернулась до суду з вимогою стягнути з КП "Київський метрополітен" 1,959 млрд гривень за невиконання договору щодо закупівлі 100 вагонів для підприємства, які були поставлені у 2009-2014 рр. Сума лізингових платежів з 2009 по 2014 роки за вагони так і не була виплачена в повному обсязі. Розмір коштів, необхідних для повного виконання умов договору, складає 463,378 млн гривень ( з них 353,971 млн грн - предмет лізингу, 109,407 млн гривень - відсотки по платежах). Але з незрозумілих причин керівництво метро уклало кабальну додаткову угоду між КП "Київський метрополітен" та ТОВ "Укррослізинг" на фінансові лізингові послуги № 3-1, якою було змінено визначення лізингового платежу. Таким чином, борг зріс майже втричі. Судові процеси столичний метрополітен фактично програв, а "Укррослізинг" через суд вимагає в примусовому порядку стягнути з КП "Київський метрополітен" заборгованість по договору лізингу, розірвати вищевказаний договір та витребувати майно. Це означає, що КП "Київський метрополітен" ризикує зазнати важких фінансових втрат, а кияни можуть отримати транспортний колапс. |
Поділитися новиною:
|