14 грудня, 05:21

Дерев'янко обговорив з івано-франківськими вчителями інформатики перспективи впровадження цифрових технологій у школах

Один з лідерів РНС, кандидат в Президенти України, народний депутат Юрій Дерев’янко в Івано-Франківську зустрівся з вчителями інформатики та програмістами, з якими обговорив втілення ідей цифрової держави в реальність.  

Викладач інформатики та автор програми «Школяр-програміст» Сергій Іщеряков вважає, що для побудови цифрової держави потрібна участь цифрових громадян, зокрема вчителів інформатики.

 

Відтак запропонував проаналізувати навчальну програму з інформатики та підсилити її елементами цифрової держави. Зокрема, електронними кабінетами та голосуванням.

Окрім цього, переконаний Сергій Іщеряков, варто залучати дітей до навчання своїх батьків, дідусів і бабусь основам цифрових технологій. Каже, таким чином гасло цифрової держави можна перетворити в реальність. 

Вчителі інформатики обговорили і впровадження електронного журналу. Кажуть, це реально, однак вчителів потрібно навчити цьому.

 

«В школі також мають бути відповідні носії. Потрібно автоматизовувати все, можна навіть розробити програми, які будуть автоматично виставляти оцінки. Це потребує коштів і часу. Стосовно безпеки треба буде продумати - щоб ніхто не міг втручатись в систему», - зазначив вчитель Андрій.

 

Доцент кафедри прикладної математики і інформатики ПНУ ім. В.Стефаника Олеся Власій зазначила, що збільшується відповідальність студентів, і викладачів, вони мають вчасно все здавати і виставляти в електронну систему.

 

«Електронні журнали - це дуже корисно, я вже таким користуюсь за власною ініціативою, на рівні цілого університету це не можна зробити. Ми почали робити таке на рівні свого факультету. Одночасно це впроваджувати нереально, бо є величезний цифровий розрив. Тому в якості експерименту можна починати таке вводити і, можливо, всі будуть тягнутись до цього, бо побачать що це простіше і зручніше», - сказала вона.

 

Присутні підтримали ідею стосовно навчання батьків, в цьому випадку має бути співпраця батьків і школи.

 

Вчителька інформатики в гімназії Олена зазначила, що це вимагає трудомісткого процесу від вчителя, початок дуже складний.

 

«Ми в гімназії практикуємо Google клас - викладають туди домашню роботу, ставлю оцінки, пишуть коментарі, батьки беруть участь також. Вчителі інших предметів дуже тяжко сприймають електронні журнали, їм важко освоїтись, це потребує багато часу і зусиль. Завжди буде потрібно залучати вчителя інформатики, аби він допоміг, навчив - це фізично буде не можливо», - підкреслила вона.

 

Юрій Дерев’янко підкреслив, що цифрова держава, нові технології можуть не тільки подолати корупцію, а будувати економіку.

 

«Світ все більше перетворюється в цифровий, тренди технологій, інформатизації ростуть в частці долі ВВП. В Україні з’являються люди, які започатковують проекти, самі реалізовують ідеї, це досягнення. Великий розрив існує серед громадян. Аби забрати основні важелі впливу в олігархів, ставку треба робити саме на сучасні технології», - заявив кандидат в Президенти.

Він додав, що якщо не зробити ставку на дешевий та ефективний спосіб електронного голосування, інструменти відкликати чиновників, здійснювати волевиявлення не раз на 5 років, а частіше, то нічого не вийде.

 

«Справді існує проблема Інтернету в країні, особливо в селах, він має бути швидкісний і безкоштовний скрізь. Має бути система стимулів, аби ми розуміли, що сучасні технології - це те, без чого ми не зможемо отримати безліч речей. Цифрова держава - це реальний сервіс, закрити рахунки, подивитись субсидію, викликати лікаря, взяти довідку. Це вбиває бюрократію і корупцію, дає можливість полегшити людям життя. Діти, які володіють такими технологіями - це майбутнє. Також має бути доступ через електронний кабінет до найкращих знань від найкращого вчителя», - заявив Дерев’янко.

 

Нагадаємо, завдяки спільним зусиллям автора програми Сергія Іщерякова, народного депутата Юрія Дерев’янка та Міністерства освіти і науки України в 2015 році стартував проект "Школяр-програміст". Для учнів 10-11-х класів було затверджено навчальні програми інформаційно-технологічного профілю. Сергій Іщеряков спершу навчав вчителів, щоб вони могли в повному обсязі навчити дітей програмування мовою "Java". Зараз вони викладають у школах Івано-Франківська, Києва, Львова, Одеси та Дніпропетровська.

 

 

 

 

 


Поділитися новиною:
Поділитися